31.05.2020

Партнёрам

Безумоўна, самай прэстыжнай брэндавай пазіцыяй з’яўляецца месцаванне лагатыпа кампаніі на падлёдным модулі.

Эфектыўна, ярка, эксклюзіўна – зачароўвае увагу не толькі гледачоў і тэлегледачоў, але і вашых канкурэнтаў. 100% ахоп усей аўдыторыі.

Медыятабло – мультымедыйнае табло ў цэнтры арэны. А гэта значыць, што ўсе гледачы ўбачаць вашу рэкламу. Няхай гэта будзе статычная застаўка ці відэаролік, будзьце ўпэўнены – вас запомняць!

Рэклама на бартавой каробцы з’яўляецца найболей прэстыжным шляхам падвышэння папулярнасці кампаніі, а таксама пазнавальнасці брэнда. Барты падзяляюцца на мноства рэкламных месцаў. Выбраўшы хаця б адно, можна прыцягнуць увагу глядацкай і тэлевізійнай аўдыторыі.

Ідэальны спосаб падкрэсліць статус вашай кампаніі і стварыць дадатны імідж для арганізацыі – рэклама на форме хакеіста.

Адной з самых заўважных пазіцый для тэлевізійных камер з’яўляюцца налепкі каля лаўкі запасных. Гэтак жа, сцікеры ўвесь час трапляюць у аб’ектывы фотажурналістаў.

Інтэрв’ю і фатаграфіі, зробленыя ў залах прэс-канферэнцый трапляюць на старонкі спартовых газет, часопісаў і сайтаў.
Мы не прапануем фундатарства ці месцаванне рэкламы. Мы прапануем ПАРТНЁРСТВА! Безумоўна, самай прэстыжнай брэндавай пазіцыяй з’яўляецца месцаванне лагатыпа кампаніі на падлёдным модулі.

Эфектыўна, ярка, эксклюзіўна – зачароўвае увагу не толькі гледачоў і тэлегледачоў, але і вашых канкурэнтаў. 100% ахоп усей аўдыторыі.

Медыятабло – мультымедыйнае табло ў цэнтры арэны. А гэта значыць, што ўсе гледачы ўбачаць вашу рэкламу. Няхай гэта будзе статычная застаўка ці відэаролік, будзьце ўпэўнены – вас запомняць!

Рэклама на бартавой каробцы з’яўляецца найболей прэстыжным шляхам падвышэння папулярнасці кампаніі, а таксама пазнавальнасці брэнда. Барты падзяляюцца на мноства рэкламных месцаў. Выбраўшы хаця б адно, можна прыцягнуць увагу глядацкай і тэлевізійнай аўдыторыі.

Ідэальны спосаб падкрэсліць статус вашай кампаніі і стварыць дадатны імідж для арганізацыі – рэклама на форме хакеіста.

Адной з самых заўважных пазіцый для тэлевізійных камер з’яўляюцца налепкі каля лаўкі запасных. Гэтак жа, сцікеры ўвесь час трапляюць у аб’ектывы фотажурналістаў.

Інтэрв’ю і фатаграфіі, зробленыя ў залах прэс-канферэнцый трапляюць на старонкі спартовых газет, часопісаў і сайтаў.
Мы не прапануем фундатарства ці месцаванне рэкламы. Мы прапануем ПАРТНЁРСТВА!